Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Nørgaard er et fremragende eksempel

Maj 2019 | Af Bovi

Dialog med forbrugerne er meget vigtigt, så lad os håbe, at særligt dialog - ikke kampagne - kommer til at fylde mere i næste strategi, som præsenteres i 2020.

Landbrug og Fødevarer Kvæg har en strategi frem mod 2020. Heraf fremgår det, at "En positiv og tæt dialog med forbrugerne er vigtig for kvægbrugets muligheder for udvikling og for tiltrækning af medarbejdere. Forudsætningen for at lykkes med dialogen er, at kvægbruget er lydhør overfor forbrugerne og opsøger dialogen."

At opsøge forbrugerne kan man gøre på forskellige måder. Ifølge kvægbos Christian Lund betyder det, at man skal sørge for at fortælle om virkeligheden på gårdene, når man henter sine børn i børnehaven, når man er i supermarkedet og falder i snak med folk, eller et helt tredje sted, hvor man møder folks nysgerrighed for at vide mere om det erhverv, som leverer en stor del af køleskabets indhold. Det er alle sammen gode pointer.

Men i praksis betyder det ikke meget på et helt år. Og da der stadig bliver færre og færre mælkeproducenter i Danmark, bliver kontaktfladen med de ?almindelige? forbrugere stadig mindre. Så der skal mere til - det siger sig selv.

[...]

DKK 8,60 Køb artikel

Læs Bovi på

Desktop

Desktop

Tablet

Tablet & Smartphone

Nyhedsbrev

Nyhedsbrev

E-avis

Print og iPaper

reklame